×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

رفع مشکلات شهر اولویت شورای شهر سنندج است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اهتمام جدی در حوزه رفع مشکلات مردم و تعیین راهبردهای کاری مناسب در بین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در سنندج وجود دارد.

رفع مشکلات شهر اولویت شورای شهر سنندج است

  • 1402/02/10 - 09:50
  • - تعداد بازدید: 806
  • - تعداد بازدیدکننده: 800
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z4m
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

رفع مشکلات و تعیین راهبردهای کاری مناسب اولویت شورای شهر سنندج است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اهتمام جدی در حوزه رفع مشکلات مردم و تعیین راهبردهای کاری مناسب در بین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در سنندج وجود دارد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، فرهاد میمنت آبادی در دیدار شهردار سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر که به مناسبت 9 اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلاتمی برگزار شد اظهار کرد: قانون اسلامی به عناوین مختلف بستری را فراهم کرده که خود مردم بر تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها تاثیرگذار باشند که یکی از این بسترها تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: تاکنون شاهد حضور فعالیت 6 دوره شورا در تصمیم گیری‌ها و مدیریت شهری هستم که البته هر کاری یک سری نقاط ضعف و مثبت دارد اما در مجموع نقش شوراها نقش ارزشمند و تاثیرگذار است.

میمنت آبادی افزود: امروز نمایندگان مردم در قالب شوراهای اسلامی شهر در تصمیم گیری‌های مدیریت شهر نقش آفرینی می کنند که این مصداق مشارکت مردم در سرنوشت و تصمیم گیری و تصمیم سازی های کشور است.

وی اذعان کرد: قانون به صورت صریح به وظایف و خدماتی که شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید انجام دهند اشاره کرده و دستگاه ها و بخش های مختلف باید در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه در این میان تنها این شهرداری ها هستند که به این قوانین و مقررات تعیین شده در حوزه نظارت اعضاهای شورای اسلامی شهر عمل می کنند، افزود: ایجاد مدیریت جامع در شهر به عنوان یک نیاز ضروری و تاثیرگذار است که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

میمنت آبادی اضافه کرد: از همراهی و همدلی بسیار خوب مجموعه شهرداری با اعضای شورای شهر که بستر خدمت رسانی بهتر را به شهروندان فراهم کرده اند تقدیر می کنیم.

وی با تاکید براینکه اهتمام جدی در حوزه رفع مشکلات مردم و تعیین راهبردهای کاری در بین اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره وجود دارد گفت: یکی از اقداماتی که به صورت جدی در سال گذشته از طریق شورای اسلامی شهر دنبال شد رفع مشکل آب شرب سنندج بود که در این راستا دیدارهای مختلفی را با مسئولان کشوری داشتیم.

وی عنوان کرد: خیلی از کارهایی که سال های سال زمین مانده بود مانند آسفالت و بهسازی معابر و خیابان ها، اجرای پروژه های مختلف، عمران و آبادانی در حوزه های مختلف در این دوره از مدیریت شهرداری و فعالیت شوراهای اسلامی انجام شده است.

وی به برنامه شهرداری سنندج در راستای اجرای 24 طرح پروژه سرمایه بزرگ در شهر سنندج، گفت: اجرایی شدن این پروژه ها تحول جدی در حوزه عمران شهری در سنندج ایجاد می کند همه باید با اهتمام و همدلی در مسیر تحقق این برنامه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: ما شهرداری را انتخاب کرده ایم که 4 دوره شورا بوده و به تمام ریز و بم شهر واقف و همین موضوع زمینه تحولات در عرصه عمران و تحقق اهداف در مدیریت شهری را فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها یک امانت و فرصت برای مسئولان در هر جایگاهی نام برد و افزود: باید با خدمت جهادی قدردان فرصتی که امروز در اختیار ما گذاشته شده باشیم و بتوانیم، تحولات قابل توجهی در سطح شهر را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری,عمرانی
  • کد خبر : 175
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب